ta dig samman bitch! :s

chacha!♥

i helgen va jag A och I på fest hos nån random brud, festen sög iaf! stank typ hundskit i hela huset
euw.. jag som är känd borde inte få vara med om såna äckliga händelser? :s
och en kille ba spydde typ hur nära mig som helst! då tog jag mina klackar och sprang ut såfort jag kunde. tyvärr ska man inte ha kort kjol när man springer för då åker den upp, för er som inte visste de ;) så jag visa typ mig för alla? hehe :) ett par fans tog typ smygfoto :s
men iaf de slutade med att vi hamnade på mcdonalds med en flaska sprit som vi snodde från festen, så vi blev utslängda för vi va för högljudda? whatever! och då kom typ dessie och pissade precis vid oss vi bah ?!?! eh euw!
vissa kan verkligen inte behärska sig. synd för dom =) men sen kom min hemliga chafför och hämtade oss i min limousin och skjutsade oss till A sen sov vi där♥ nu ska jag snart gå ut och möta mr hemlig sen ska han sova här! rawr så mys vi kmr ha :) mer får ni inte veta ! haha feel the pain bitches.

the one and only♥

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dej när du sprang :s

såg ut som en hora

2009-09-06 @ 23:35:19
Postat av: Anonym

såg deeeehj!

2009-09-06 @ 23:47:00
Postat av: Anonym

mer bilder på dig snygging!

2009-09-07 @ 13:47:02
Postat av: a

tänk att självaste dessie ba sprang där, och satte sig och pissa som en hund! så himla pinsamt asså

2009-09-07 @ 15:34:29
URL: http://fettok.blogg.se/
Postat av: i

gud ja, sjukt äcklig fest lix :s

och dessie lixom, inte full heller typ , euw

2009-09-07 @ 18:42:35
Postat av: adde

jag måste säga att du har en fin rumpa :) jag såg den när du sprang =)

2009-09-08 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej visas, men bara för mig bitches)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback