GRATTIISSSSSSSSSSSS MIG SJ <3

hejsan hoppsan karlsson!
igår fyllde party drottningen år :) hihi alltså jag? :s
blev 16 år! wooooooow började med att mina bratz barbiedockor tog mig till en strippklubb, så jg fick visa upp mina dolda talanger grr ;) sen gick vi till nån skumfest? alla killar ville ju såklart bara ha mig för jag är så snygg så dom stog ju bara runt mig och dissade alla andra tjejer ;) äggade! ja men sen när jag skulle hem imorse så kom dom där fula fjårtiZZZZZZ tjejerna och stampade på mina fötter med sina klackskor :s men jag drog av alla löshåret och då sprang dom iväg!  och eftersom jag hade tappat bort mina skor för jag va så full så gjorde det ännu ondare så nu kan jag typ inte gå? men ska anmäla dom :) äggade igeeen :S jaja när jag va påväg hem så hittade jag några sexiga män som ville festa lite med mig ;) jag hade tagit med lite skum i mina fickor från förra festen så jag kastade ut det på gatan och sen rullade vi i det <3 så himla härligt!





de här va dom sexiga männen jag festade med <3




och det där va skummet jag hade i fickorna :D

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

oooh ulala grrrr

2010-06-14 @ 23:46:14
Postat av: Anonym

snygga killar =)

2010-06-15 @ 00:01:01
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA

2010-06-17 @ 18:30:30
Postat av: Anonym

är jävligt avundsjuk på dig som fick festa med dom :( om jag fick leva en dag som en annan människa skulle jag verkligen välja att leva som dig <333

2010-08-18 @ 23:53:29
Postat av: bo

skumpa<3

2010-08-23 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej visas, men bara för mig bitches)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback