kukis

hejj bloggenn! hihiiiii zofiiie bitsch is baaakk in bisssssnesss ;)
på den senaste tiden har jag åkt runt i hela sverige och fått gratis underkläder, en gång la jag tbx det i affären efter att jag hade provat de :) hihihihi busiga jag! tur så va de i stockholm så ingen kmr ju märka nått för där är alla sjuka i huvet :s OMG!!!!!!
jag har föressten handlat lite söta saker till min tungpiercing <3
kuk piercingar :)   
jag köpte alla färger och det blev typ 1 miljon. mkt för er men lite för mig :S ger ju bort typ minst 10 miljoner varje dag!
fast inte till uteliggarna för jag tycker det är jätte roligt att stå och skratta och peka på dom när dom ligger där på gatan och sjunger lite med sina fula gitarrer ;) ibland ger jag dom 1000 kr och då blir dom jätte glada och börjar gråta och då tar jag tbx pengarna och skrattar åt dom och går där ifrån:D rätt åt dom!


Mina kommentarer
Postat av: Anonym

du är omogen....

2010-06-03 @ 22:06:03
Postat av: Anonym

bra att ta tillbaka dom :s

Dom förtjänar inga pengar

2010-06-03 @ 22:10:36
Postat av: Anonym

du äger!!

2010-06-06 @ 17:18:37
Postat av: balle

hahahahahah du är så jävla skön så man dör ;pp

2010-08-23 @ 18:23:50
Postat av: Linda

Vart köper man dom?

Alltså kuk piercingarna, ska bli julklapp :)

2010-12-19 @ 02:01:17
Postat av: josefin

vart köper man piercingarna? hallå? fett snygga ju.

2012-01-19 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej visas, men bara för mig bitches)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback