SVAR PÅ TAAAAL!

det va ett tag sen jag hade en sån här ( SOM JAG BÖRJADE MED ;) ) jag känner att behöver eftersom alla som kommenterar är så himla fula!




Oskar säger: du ser ut som en neger:S
Jag svarar: hellre neger än bleksom dig! du ser ut som ett spöke :s

Drix säger: Me lol hon driver idioter :P
Jag svarar: nej de gör jag inte :s är helt seriös och tack för dom 5000kr jag fick för den kommentaren ;)

Identity säger: haha jaja "kissie" fast med 10 läsare och googlade bilder? :)
Jag svarar: är du bling elr? jag har 100 000 000 läsare MINST varje dag, och jag tar bilderna själv :) tack för att du tkr jag tar fina bilder, för det är ju bara fina bilder som får vara på google.

felicia säger: skäms du inte eller? jätte pinsam ju
Jag svarar: ursäkta men jag kollade din blogg och du har ju en vårta rakt i fejset :s så du ska ju inte skriva till mig om att jag ska skämmass ;)

Elin säger: Det där ser bara ut att vara dåligt gjort i ett redigeringsprogram. Hur gammal är du som tror att folk ska gå på det där? 10?
Jag svarar: du är bara avundsjuk på mina sexymama läppar :D MOHAHAHHA

vafan tänker ni med egentligen? jävla snoppläsare!! jaja nu sks jag berätta om en söt historia som hände idag :) när jag gick förbi två fans idag i skolan så ropade dom på mig ba: BRUNETTZOFIIEEE! kolla vi sitter och solar här vid lampan eftersom du hatar bleka människor :)
och jag säger bara en sak... FYFAN VAD FULA DOM VA :s 
ajja när dom hade gått därifrån sa jag till korvove att ta ner lampan åt mig och gå och lysa med den på mig resten av dagen :D och det funkade verkligen! är skit brun och fin nu <3 GRRRRR


fänsen 1!


Mina kommentarer
Postat av: Anonym

eh fan va fula :S:S:S fulaste jag sett hehe

2010-03-26 @ 23:22:09
Postat av: anna

älskar dig brunettzofie, jag såg dig på stan idag och jag ba skrek till för jag såg dig :o :D JAG BLEV SKIT GLAD!! :D



2010-03-26 @ 23:22:48
URL: http://annajjohnssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

dina fans är finare en dej;)

2010-03-26 @ 23:25:20
Postat av: Anonym

du äger!

2010-03-26 @ 23:59:34
Postat av: Anonym

snygga fans ;)

2010-03-28 @ 14:06:28
Postat av: Elwira

Jag fattar inte varför alla är så taskiga för, du är ju bäst!! :*

<333333

2010-04-06 @ 22:13:21
URL: http://xiambatman.blogspot.com/
Postat av: den bästa

asså för fan ryck upp dig :) bästa bloggen någonsins!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

assssss

hejdå!

2010-07-17 @ 23:26:08
Postat av: Anonym

shit alla brde tänka lite :s

2010-08-23 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej visas, men bara för mig bitches)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback