vaxa mitt huvud sötis

SÅDÄR JA!!! nu är jag äntligen klar med att vaxa hans rygg ;) passade även på att plocka hans ögonbryn,näshåret,öronhåret och även rövhåret! så nu är han fräsh och sexig <3


 
vaxade han som ett hjärta eftersom jag älskar han så himla mkt! min underbara snorvalp :)
ska ut och festa nu med brad pitt (bränd pitt),tony örving(örviftarn) och felix herngren(felix ketchtupp)
yeeeeeees så busiga dom är, sitter och fiser i varandras ögon och busringer till fröken ur ;)
todiloooo<3

Mina kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA fröken ur<3

2010-03-19 @ 21:28:50
Postat av: kalle

shave my balls ;)

2010-03-19 @ 21:46:13
Postat av: Anonym

åh sexigt ;)

2010-03-19 @ 22:31:34
Postat av: Mat-tanten-olga

såg dig på stan idag!!! du hade en blöt fläck i röven!! jag är ditt största fan så jag fotade inte men min väninna gjorde men ja sa att hon skulle ta bort bilden men är inte säker på om hon gjorde det faktist!!!!! puss!!!!

2010-03-23 @ 22:38:15
URL: http://ultraviolett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej visas, men bara för mig bitches)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback