Reser

sitter på en buss just nu för jag påväg till båtn hihi! har fått en gratis kryssnong. min manager tvingade dom att ge mig en för annars skulle jag inte samarbeta med dom :p busigt för er cpn som är tröga så sitter jag ju inte i bussen bland dom andra. det är ju äckligt :s jag sitter på buss taket woho!!!! min betjänt är skit seg har fan setat här uppe i en timme och han har fortfarande inte kommit med nån mat :( så jävla störd! hehe oj nu spydde jag på nåñ bil hihi det gör inge den var ändå ful som stryk :s Uppdaterar swnare med bilder <3 lav yah! xoxo sofiegirl ps jag skrev med min dyra iphone 5 grrr ;)

Mina kommentarer
Postat av: alexandra

såg dig på kryssningen! du va jätte fin :)

2011-05-03 @ 19:24:09
Postat av: sture PLAN

wow fyllecell och grejer :p fan va cool du är då.... haha NOT!

2011-05-03 @ 20:58:04
Postat av: Linnea Sjöström

Söt header:)



Jag har en fin tävling igång i bloggen just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :) http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/april/vinn-valfritt-smycke-fran-midnightmarket-1.html#comment



Intresserad av att få en ny, finare bloggdesign? Värt att kolla in detta http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/april/bloggdesign.html#comment

2011-05-04 @ 17:38:46
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: anus

såg dig igår men vågade inte gå fram:( får man ta fanbilder med dig eleR? :$$$ älskar dig blogg brunettzofie <3333333

2011-05-05 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer ej visas, men bara för mig bitches)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback